"..apa ni?.."

"..geng^aka^pengikut.."

Thursday, March 25, 2010

"..bila kita sayang org tuu.."



Biler kiter sayang orang tu
Kita tunggu dia lame pon xper
Tapi biler dia tunggu kiter??? dia marah-marah
Ati kate ala, adatlah ada yang menunggu & ditunggu..

Biler kiter sayang orang tu
Kiter xtido pon xpe layan dia yang tengah bosan
Tapi biler kite bosan ada dia layan kiter?
Ati kate xpe dia busy kot..

Biler kiter sayang orang tu
Kita gaduh dengan dia, kita diam je
Tapi dia heboh satu dunia
Ati kate xpe, dia tension tuu..

Biler kiter sayang orang tu
Kita call nak cakap dengan dia
Tapi dia bagi phone kat org laen atau matikan
Biler jadi camtu, xpe
Ati kata, xpe, layan je, kawan dia, kawan kiter gak

Biler kiter sayang orang tu
Kita bercerita dengan dia, citer dengan tunggul lagi baik
Tapi biler dia bercerita dengan kita
Kita dengar, sepatah-sepatah kite kena ingat.. kalu xingat kita yang kena marah
Ati kata xpe sayang katakn…

Biler kiter sayang orang tu
Kita dan dia lapar
Tapi kiter bagi sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalah hati dia, sian dia….

Biler kiter sayang orang tu
Kiter sanggup bagi dia rest biler dia letih,
Tapi biler kita letih, dia suruh jugak kiter layan dia bila dia bosan
Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter sayang orang tu
Kita jadi cam orang giler dengar dia sakit,
Tapi biler kita sakit,
Dia siap kuar dengan kawan-kawan dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata, ala xpe, xkan dia nak berkepit dengan kita 24 jam..

Biler kiter sayang orang tu
Kita xpernah pentingkan diri sendri
Tapi dia hipokrit tahap gaban
Ati kata xper, dia memang camtu kene lah trima..

Biler kiter sayang orang tu
Kiter sayang nak tinggalkn dia selama-lamanya
Tapi dia xtahu kiter berdepan dengan maut,
Walupon kiter sakit, dia kata kat kiter, sakit biasa-biasa jer, jangan nak mengarut
Ati kata, camnelah dia biler kiter xde, mesti dia hepi

Biler kiter sayang orang tu
Kiter xsanggup tengok dia derita
Tapi dia xpernah hargai diri kiter,
Ati kata, tau xbetapa kita sayangkan dia????

Biler kiter sayang orang tu
Kiter sanggup tingglkan dia selama-lamanya tuk dia bahagia
Tapi adakah dia tahu pengorban kiter??
Ati kata, xpe, janji dia bahagia

Dan……
Biler kiter dah tinggalkan dia selama-lamanya
Dia datang ziarah pusara kiterr
Dia kata dia mintak maaf sebab pernah mengata kiter
Dia mintak maaf sebab pernah wat kiter tunggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah paksa kita layan dia time bosan
Dia mintak maaf sebab pernah heboh satu dunia salah kiter
Dia mintak maaf sebab pernah xhiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah xdengar luahan hati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah wat kiter kelaparan sebab dia
Dia mintak maaf sebab pernah ganggu waktu rehat kiter
Dia mintak maaf sebab xpernah hiraukan sakit kiterr
Dia mintak maaf sebab pernah pentingkn diri dia sendri
Dia mintak maaf sebab xpernah tengok penderitaan kiter

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT…

2 comments:

enichanshawl said...

kewl sgt!! D WORDINGS REALLY TACING DOWH!! ...huhu..neway pick it up..oi jgn mls study..study..study...

angah said...

sadis wehhhhhh! nk share blh? jiwang ko nomey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...